ניתן לבצע החזרה של פריט שנרכש עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה-זיכוי יינתן כנגד החזרת מוצר אשר הוחזר בצורתו המקורית ומבלי שנעשה בו כל שימוש.
הקפידו לארוז את הפריט באריזתו המקורית(כפי שקיבלתם אותו) כולל תלוש האריזה, שכן פריט שלא יוחזר כפי שנשלח לא יזוכה. כמו כן במידה ולא יצורף תלוש האריזה לא נוכל לזהות את פרטי ההחזרה והיא לא תטופל.
דמי המשלוח במקרה של החזרה/החלפה יהיו על חשבון הלקוח, בעלות של 45 ש״ח.
אנו ממליצים במקרה של החזרה לשלוח את החבילה עם אפשרות של מעקב אחר המשלוח, שכן תוכלו לוודא את סטאטוס המשלוח. חשוב לשמור את הוכחת המשלוח למקרה של אבדה במהלך ההעברה.
שימו לב, כי בקשה להחזרה או החלפה לאחר שחלפו 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח- תדחה.
בעת החזר כספי, יוחזר הסכום בניכוי 5% מערך ההזמנה או 100 ש״ח לפי הנמוך מביניהם.
והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א–2010.
במידה ובעת ביטול העסקה בוצע כבר המשלוח , לא יינתן החזר כספי בגין עלות השילוח. במקרה בו המשלוח ניתן בחינם במסגרת הטבה /מבצע, באם ביטול העסקה מבטל את התנאי למשלוח בהטבה, עלות המשלוח תחול על הלקוח.
*קנה אחד וקבל אחד בחינם / קנה 2 קבל 1 מתנה*
עבור הזמנות הכלולות במבצע ‘קנה 1 קבל 1 חינם’ / ‘קנה 2 קבל 1 מתנה’ , על מנת לקבל החזר, יש להחזיר את שני הפריטים. אם רק פריט אחד יוחזר, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות את הבקשה. איננו מקבלים החזרים על פריטים שנרכשו עם מוצרים או עגילים בהתאמה אישית בעסקת BOGO( קנה 2 קבל 1 או קנה 1 קבל 1).
החלפות:
החלפה תתאפשר כנגד החזרת מוצר בצורתו המקורית אשר לא נעשה בו כל שימוש, דמי המשלוח במקרה של החזרה/החלפה יהיו על חשבון הלקוח, בעלות של 45 ש״ח.
אנו נעבד את בקשת ההחלפה תוך 48 שעות מיום קבלת החבילה שברצונכם להחליף.
שימו לב, כי בקשה להחזרה או החלפה לאחר שחלפו 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח- תדחה.
אין לענוד את התכשיט בעת התזת בשמים למינהם או תכשירים על בסיס כוהל.
האחריות אינה מכסה החלפה עבור מוצרים שאבדו או נגנבו.
ביטול ההזמנה שלך:
למרבה הצער, אין באפשרותנו לבטל את הזמנתך לאחר ביצועה.
לאחר שתקבל את הפריטים שלך תוכל לבקש החזרה תוך 14 יום, מידע כיצד לעשות זאת נמצא בראש העמוד.
אם יש שאלות נוספות, תוכלו לשלוח דוא”ל לצוות שלנו בכתובת [email protected] ט.ל.ח
במידה וויאצ׳י יראו לנכון לא לשלוח את ההזמנה ללקוח בעת רכישה במזומן/אשראי – אנחנו נבטל את ההזמנה ונודיע לכם.